söndag 24 juli 2011

Sötsugen!

På mitt dop hade vi 7 sorters kakor. Mamma hade fullt sjå att få ihop dessa 7 som blev typ 5 men som tack vare min fina Moster A och goda vänner till slut ändå hamnade på 8. Det var jättefint och säkert supergott, det var ju långt innan jag började äta sådant gott men det såg fint ut!

Nu har jag fått nys om en helt fantastisk tjej som gör de mest enastående bakelser man kan tänka sig. Det är så att man vill ställa till med dop igen! Och denna gången kan man ju kanske dessutom få smaka..... Kolla in Marias Söta Saker, det är därifrån jag hämtat alla bilder.






3 kommentarer:

  1. Tandsköterskan Louise25 juli, 2011

    Haha vad rolig den med tandläkaren är, kanske något för vårt jobb!!

    SvaraRadera
  2. mormor Marie25 juli, 2011

    åh...vad fina, vill ha ett kalas med alla de fina kakorna!!!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad fiiint! :D GoTT!!

    SvaraRadera