lördag 30 juli 2011

Café Fördärvet

Igår besökte jag det nya caféet i Höllviken, Café Fördärvet, som ligger i Hantverkshuset. Massa mumsiga saker fanns det men jag får inte äta kaka varje dag säger mina föräldrar... Någon måtta måste det visst vara.... Tråkigt va? Fast det var roligt att vara på café ändå. Jag minglade med några lokala kändisar och pratade lite med de snälla tjejerna som jobbar där.

Idag ska jag på fest hos en ny kompis, Anton. Han är fransos (tror jag det heter), han bor nämligen i Paris. Häftigt. Ska se om han kan lära mig några franska fraser! Jag kan redan; Je suis un petit homme avec un grand coeur. Fint va? Det läste jag i en bok!


Glada och hjälpsamma cafétjejer!

Glada besökare!

Och så den här glada trion såklart, Momo, Jag & Moster Alice.

1 kommentar:

  1. Tack för tips det ska jag besöka nästa gång!

    SvaraRadera