måndag 11 juli 2011

By Bus

Här sitter jag och väntar på bussen. Packat väskan med nödvändiga attiraljer.

Nu sitter jag på rätt sida, satt visst fel innan. Men ingen bänk och det här verkar tar tid.

Tur att man tog med sig lite lektyr!

Men nu får den väl ändå ta och komma? Hoho, bussen?

Jjjjaaaa äntligen!!

Jag förstår att busschauffören är så glad - han är ju busschaufför!

Valde en fönsterplats såklart. Väskan fick ett eget säte men jag vet att man måste flytta den om det kommer någon som vill sitta där.

Trodde Hästveckan var över! Titta vilken liten häst och vilken stor last?! Borde det inte var tvärtom?

Motvilligt fick jag gå av bussen på slutstationen. Jag hade nog inte gått av alls om jag inte vetat att det väntade en glass på mig...

Hade bestämt träff med Esther, Aron och Adelle som tyvärr bor så nära att de fick gå till Strandbaden och därmed missade bussturen :(

Aron - RESPECT.

Varför välja när man både kan ha en Sandwich och en Lilla Anna!

Adelle i sin nya favoritklänning från Smooph. Väldigt tjusig, som alltid. Glömmer aldrig den vita, stora pälsen hon kom iförd i på mitt dop i februari förra året. Hon väckte uppståndelse!

Det bästa med att åka buss någonstans är att man oftast måste ta bussen därifrån också.

1 kommentar:

  1. Du är ju bara för söt!! Vilken exemplarisk bussåkare du verkar vara!!! Kram från Lisa S

    SvaraRadera