torsdag 14 juli 2011

TENNISVECKA I BÅSTAD

Nu när jag börjat lattja lite tennis så tänkte jag att Swedish Open i Båstad skulle kunna vara något för mig! Falsterboveckan struntade jag ju i men det hindrar ju inte mig från att köra resten av rundan; Båstad, Visby, Troppan....

Allright Båstad, vad har ni att erbjuda? Jag & Liv är kittade för en blöt eftermiddag!

Men va faa-an! Varför droppade våra föräldrar oss här?! Ocoolt.

Liv försöker få kontakt med sina päron och visa vägen mot Pepes Bodega!

Äntligen! Nu börjar det likna något. Småbåtar i mitt tycke, man har ju sett större i sina dar, men visst gillar jag det. Ska vi ta en runda Liv?

Här hälsade jag snabbt på Jonas Björkman och Thomas Enqvist, så snabbt att jag inte hann knäppa någon bild men wtf jag är ju inte här för tennisens skull ändå om jag ska erkänna.

Lugnet före stormen innan den här killen börjar spela och vänder upp å ner på stan! Matt Joko!

Men inte tusan fick man njuta av det sköna gunget på after beachen utan våra föräldrar bestämde att det skulle gungas på annat vis.... Är det konstigt att man ställer till en scen och ber att få gå hem? Liv gick till slut och la sig och jag lämnade Peps Bakficka ilsken som ett bi med två oförstående föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar