fredag 15 juli 2011

Dagens lunch


Oj! Jag har ju glömt att berätta vad jag åt till lunch idag och igår. Ja, när jag tänker efter undrar jag om ni någonsin har fått veta vad jag äter till lunch? Efter att ha surfat runt på lite bloggar inser jag ju att "Dagens lunch" är ett stående inlägg så ni, mina fina läsare, ska inte behöva undra mycket längre. Idag åt jag fiskbullar i dillsås, tomat, broccoli och majs. Till det drack jag mjölk.

Oops! I have forgotten to tell you what I ate for lunch today and yesterday. Yes, when I think about it, I wonder if you have ever been told what I eat for lunch? After browsing around on some blogs, I realize that the "Lunch" is a prominent post as you, my fine readers, should not have to wonder much longer. Today I ate fishballs in dill sauce, tomatoes, broccoli and corn. For there I drank milk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar