söndag 10 juli 2011

Inte detta året

Nä vet ni vad! Jag struntade i Hästveckan detta året, nåt måste man ju spara till man är 2 år. Istället hittade jag på andra skojiga saker. Som att ta bussen två stationer och sen tillbaka igen. Har ni åkt buss nån gång?! Det är en av top-tio lekar just nu. Jag ska visa er nån gång när jag åker, jag är mycket koncentrerad. Man vill ju vara en exemplarisk resenär och det kan man säga att jag är!

Efter bussen åkte jag hem till Momo & Mofa och badade. Som jag skvätte på Mofa. Han ville visst inte bada, och då är det extra kul att skvättas tycker jag. Jag skrattade så jag kiknade.


Efter ett svalkande dopp var det dags att få upp pulsen igen. Jag intog tennisbanan för första gången i mitt liv. Det gillade jag! Svårt men roligt!

Väl hemma igen höll jag på att sätta kexet i halsen när jag fick syn på Fafa i tidningen Femina!! Ja, det är inte ofta men det händer att jag läser annat är "Petter och hans fyra getter" och tur det visade det sig idag. Jag måste ha känt det på mig på nåt vis. Min fina Fafa. I tidningen!


1 kommentar:

  1. mormor Marie11 juli, 2011

    Riktigt fin fafa har du lille Todd!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera