tisdag 5 februari 2013

Bloggtorka

Nej nu har jag fått bloggtorka. Brorsan har varnat mig för detta fenomen men det är först nu jag har fattat grejen. Allt känns helt ointressant. Som vad jag ätit idag (fiskgryta), hur många gånger jag bytt blöja (6), vad det bästa jag vet att göra på förskolan är (tvätta händerna i handfatet som är i min höjd), vad jag gjorde när jag kom hem (tvingade pappa dra mig i pulkan på gräset), hur det gick när jag skulle borsta tänderna (inte så bra, ogillar!) och slutligen vilken saga jag somnade till (ja, jag kan blogga i sömnen).

Ja men ni hör ju. Men så surfade jag in på några andra bloggar och insåg att det är just precis sånt som man bloggar om. Så det blev väl okej ändå.


Bjussar på en bild på storebror som sysslar med sin nya hobby, fingerfärg... 


..och en på mamma som jag inte har en susning om vad tusan hon håller på med. Kanske övar på säkerhetsdemonstrationen i ny uniform? 


Ja tack, tala gärna om var nödutgången finns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar