fredag 22 februari 2013

Hemliga lådan.

Sssssccchh nu gör jag nåt som jag inte får (igen). Jag har hittat mammas fina låda! Där hon har sparat sånt som betyder lite extra. Hon hade ju håsat upp innehållet något med alla gånger hon tagit lådan ifrån mig och sagt ajaj och tydligt visat att det är hennes. Baaara hennes. Så förväntningarna var minst sagt skyhöga när jag äntligen fick chans att undersöka innehållet. Men jag blev sååååå besviken! 

Kul låda? Mest papper. En kork. Nån ask. Några kort. Små lappar. Eh? Nej, då fortsätter jag hellre leka med hennes necessär som har mycket roligare innehåll!

Men så grävde jag lite till och hittade massa fina armband och halsband!

Tömde lådan och provade och drog i alla, wiiii! Kände mig så himla busig och dessutom hade jag klättrar upp och satt på mig bordet. Har sett att brorsan gör så! Förresten så har jag på mig klänningen som mamma köpte till mig när hon var uppe i Stockholm och hälsade på hos By Engberg. Ganska tjusig om jag får säga det själv. Men de är små i storlekarna verkar det som (min mage håller iallafall inte måttet ;) så det kan ni ju tänka på om ni ska shoppa från How to kiss a frog :) 

Näe, nu mina vänner ska jag se varför mamma är hysterisk där nere. Hon har visst färgat en hel maskin gul. Tja, det sägs ju att det är påsk snart så det är väl inte hela världen?!

Snart dags för gula tulpaner fröken Anonym....

2 kommentarer:

  1. Men vad söt klänning! Jag förstår absolut varför den där lådan med lappar är så hemlig :)

    SvaraRadera
  2. Men sööötaste, vad gullig hon är i klänningen. Men berätta hur är den liten? Har missat det helt att den är liten just denna dressen, nu får jag dåligt samvete. Stor kram J

    SvaraRadera