torsdag 7 februari 2013

Fråge- och önskestund!

Känns som det är dags för en fråge- och önskestund. Vad tycker ni är skoj att läsa om? Är det kul med tävlingar? Är det något ni undrar över? Jag kanske kan hjälpa någon av er att reda ut eventuella missförstånd, tänk på att jag är 1 år och kan hjälpa er vad 1-åringar tänker. Och undrar ni över något hos en 3-4 åring så frågar jag bara min kloka bror. Man skulle kunna säga att det är unikt tillfälle.




Pssst! Vill ni vara med och tävla om ett plagg från How to Kiss a Frog/ By Engberg så gör ni det HÄR innan kl 20:00 ikväll.


11 kommentarer:

  1. Jag älskar tävling - så mycket sådant som möjligt önskas. Hade också varit kul med Dagens outfit. Annars fortsätt bara som du gör, du för mig alltid att skratta och bli glad!

    SvaraRadera
  2. jag undrar varför du och brorsan går på olika dagis :) Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Håller med Sofia här ovan att det vore kul med dagens outfit! Och håller också med att tävlingar är kul. Trevlig helg från Maria

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja veta varför mina barn alltid vaknar så himla tidigt, om det finns nåt knep att få dem att sova längre. Kan du hjälpa till med det lillasis så hade det varit skönt. Tack.

    SvaraRadera
  5. Hej, jag undrar vad min dotter som är 1 år tänker när hon stoppar ner händerna i toalettstolen. tycker inte hon att det är äckligt? Gör du likadant? Tacksam för svar. Tack för en kul blogg.

    SvaraRadera
  6. TÄVLINGAR!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Jag älskar verkligen allt med denna blogg!! Många skratt!

    SvaraRadera
  8. Perfekt som den är. Fler bilder kanske? Inte bara på kidsen, även på fina mamman. Jag ser gärna fler bilder från bröllopet, som inspo, klänningen, ringen etc... Tjing!

    SvaraRadera
  9. Läser bloggen varje dag! Blir så full i skratt åt allt som du skriver. Du och din bror när härliga.

    SvaraRadera
  10. Jag vill veta dina favoriter!!! Har ju koll på att din brorsa gillar kanelbullar, bilar och att busa. Hade varit kul att få en bild av vad du diggar extra mycket!? =) Kram Tant J

    SvaraRadera
  11. Hej Anni el är det Annie!? Glömde visst!! Min systerson, som fyller fyra i september, frågade sin mamma varför man har pannan mitt i håret!! Min syster berättade att Anton hade frågat henne det. Jag tänkte att du el brorsan kanske kunde klura ut ett bra svar på det!! KrAm Lisa S

    SvaraRadera