onsdag 13 februari 2013

Svar på frågor!


Hej hej! Kul med era kommentarer, mamma (eh, jag!) blir glad att ni tycker om bloggen! Fler bilder och tävlingar är kul säger ni, I hear you! Här är svar på era frågor.

Anonym
jag undrar varför du och brorsan går på olika dagis :) Kram Nina


Svar: Hm, jag vet faktiskt inte.... Kan jag gå på hans? Då vill jag ju det såklart. Men jag tror att det har å göra med att jag inte fick plats... Men kanske ska fråga igen!

Anonym
Jag skulle vilja veta varför mina barn alltid vaknar så himla tidigt, om det finns nåt knep att få dem att sova längre. Kan du hjälpa till med det lillasis så hade det varit skönt. Tack.


Svar: Varför är ni vuxna helt galna i sömn? Päronen är likadana här hemma. Ni går och lägger er jättesent, sluta upp med det. Om alla gick och la sig samtidigt så borde alla vakna samtidigt också. Klart man vill upp i tid och börja dagen! Somna om finns det nog inget knep för... Och även om det fanns skulle jag nog inte tipsa... (Ma&Pa läser bloggen) 

Smart från Rockid.

Anonym
Hej, jag undrar vad min dotter som är 1 år tänker när hon stoppar ner händerna i toalettstolen. tycker inte hon att det är äckligt? Gör du likadant? Tacksam för svar. Tack för en kul blogg.


Svar: Vad är det för konstigt med det? Sluta använda toaletten och börja använd blöja istället så är det kanske inte lika äckligt. Eller ställ henne på en pall vid handfatet, där står jag allra allra helst och plaskar och tvättar händerna, ansiktet (och tröjan).

Louise
Perfekt som den är. Fler bilder kanske? Inte bara på kidsen, även på fina mamman. Jag ser gärna fler bilder från bröllopet, som inspo, klänningen, ringen etc... Tjing!


Svar: Tack :) Mmmm jag vet att jag har lovat er bilder från bröllopet.... Päronen vet inte hur mycket de vill bjussa på men nåt kan ni ju få se väl tycker man. Det kommer... 



Johanna R

Jag vill veta dina favoriter!!! Har ju koll på att din brorsa gillar kanelbullar, bilar och att busa. Hade varit kul att få en bild av vad du diggar extra mycket!? =) Kram Tant J


Svar: Tant J! Kommer du och hälsar på oss snart igen? Det kommer ett inlägg med mina favoriter, det är ju en del.

Anonym
Hej Anni el är det Annie!? Glömde visst!! Min systerson, som fyller fyra i september, frågade sin mamma varför man har pannan mitt i håret!! Min syster berättade att Anton hade frågat henne det. Jag tänkte att du el brorsan kanske kunde klura ut ett bra svar på det!! KrAm Lisa S

Svar: Hehe, den var verkligen klurig.... Och smart. För så är det ju absolut. Ställer mig lika frågande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar