tisdag 12 februari 2013

Dagens (första?) outfit.

God morgon! 
Ligger lite efter här så det får bli uppdatering på väg till dagis från min iPhone idag. Eller min och min. Det ligger tydligen nummer inlagda till människor jag inte känner. Ringde upp en kille imorse men la på när han svarade, kände inte inte alls igen rösten. Sen fick min mamma skicka sms och be om ursäkt, det var tydligen en arbetskamrat. Jag brukar ringa dem. 


Så länge får ni en dagens på begäran i all hast. Hårbandet är BARA för show, det är redan av. Är det det här ni menar med dagens outfit? Jag måste nog surfa runt och kolla lite hur andra bloggare gör.

 ♥ Väst Ralph Lauren från Momos fina lilla loppis Lilla Station  Kofta NoaNoa/Zalando  Tajts H&M Långkalsonger Joha ♥ Skor: Nya Status Mycket bra men litet minus att långkallingarna korvar sig under tajtsen 

1 kommentar: