torsdag 14 februari 2013

Dagens Valentine!

Idag är det kärleksdagen numero 1. Det firar vi på dagis med maskerad. Hade lite svårt att bestämma mig för vad jag skulle klä ut mig till.

Det här tänkte jag från början, Spiderwoman! Att jag inte kunde se gjorde inte så mycket istället var det den obefintliga öppningen för munnen som avgjorde. Hur äter Spiderman?

Sen så tänkte jag att jag kunde vara Tiger eftersom jag är så bra på att låta som en tiger, grrrrrr! Det kändes bra men jag orkar bara inte krypa runt på alla fyra.

Så till slut föll jag för "Businesswoman". 


Så nu är jag på väg i min businessdräkt med portföljen i ena handen och iPhonen i andra. Idag ska det spridas kärlek på mina möten med mina anställda (de andra barnen). Kul! Sen ska jag hem och ge lite extra kärlek till päronen och ikväll ska jag träffa min coola kusin som jag inte sett sen i somras och bli uppdaterad om hur hennes liv leker!

♥ Hoppas att ni får en dag full av kärlek, puss på er! 

10 kommentarer:

  1. Härliga alla 3, men businesswoman är ju i en klass för sig helt klart. Hoppas du och storebror får en fin alla hjärtans dag. Kram på er, underbart att läsa om alla era påhitt.

    mvh Jessica

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vad fin du har varit idag anni, hoppas du hade kul också!!!!
    Kram Arvid genom hans mamma

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig och din familj!
    Jag har inte ens småbarn längre utan dom blir 16 och 19 i april men jag gillar din blogg ändå. Så när du och brorsan är runt 14-19 så kan dina päron höra av sig och få lite tips ;o)

    SvaraRadera
  4. Tuffaste Anni! En riktig businisswoman! Måste ha varit den snyggaste på "jobbet" i dag:)

    SvaraRadera
  5. Oh Anni, du är väl rädd om dig ute i stora välden, du får inte bränna ut dig!

    Ebba

    SvaraRadera
  6. mormor marie15 februari, 2013

    åh, mormors coolaste woman

    SvaraRadera
  7. Men vänta lite, det var väl maskerad? Hoppas dina undersåtar visste vem de skulle lyssna på även om du inte var utklädd =)

    SvaraRadera