tisdag 19 februari 2013

Ö-råd.


Hej. Det är jag. (Såklart) Jo jag sitter här och funderar på vem jag ska rösta ut i veckans ö-råd. Ja alltså vi har det här hemma. Kan man kanske tycka är emot alla typ av barnuppfostringsregler men nu är det så. Vi röstar ut den i familjen som vi tycker stökat till minst. Reglerna blir bäst så för då det blir alltid nån av päronen som ryker. Får man flest röster så måste man städa. Ja, hur det hänger ihop vet jag inte riktigt så inga frågor på den.
Denna veckan funderar jag iallafall på att lägga min röst på pappa.

Sen tänkte jag visa en bild när jag och brorsan är ute och kör. När Ma frågar vart vi är på väg så brukar Storebror svara antingen Helsingborg (för där bor Fafa) eller Vilse. Den sista destinationen är det mamma som visat oss några gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar