söndag 17 februari 2013

♥-helg

Ja det var ju maskerad på dagis häromdagen som jag skrev och jag tog min uppgift som businesswoman på allvar. Men det var inte lätt att hålla möte med en brandman, pirat, katt, polis och ett gäng spindelmän och älvor.... Piuh! När brorsan kom och hämtade mig var jag SÅ redo att åka hem.

Hoppa in syrran så drar vi! Sitt ner i bussen!

Eftersom det var Alla Hjärtans Dag firade vi med nära och kära och vad är då bättre än att fira med lilla kusinen?! Vi har inte setts på lääänge och jag måste säga att hon knappar in fint, nästan lika stora nu! Efter några timmars lek var vi rosiga om kinderna alla tre och redo att nattas men kom på att vi skulle försöka få till ett kusinfoto innan. Det här var det bästa...


Ja, det var en rolig -ans dag. Och helgen skulle visa sig gå i samma anda för redan dagen därpå drog vi vidare till Leos Lekland. Har ni varit där?! Oh my!

Vi var där med våra bästisar Isabelle & Adam. Busiga...

Modiga...

Nöjda...

Glada! Jag kan varmt rekommendera detta underbara ställe där man får klättra och pilla på allt.  

Och så här ser man ut efter en dag på Leos Lekland. Somnade ca 30 sek efter att denna bilden togs.

Igår träffade vi kusinen igen innan hon ska åka hem till där hon bor. Vi berättade om leklandet, visade bilder, brorsan visade hur man gör kullerbytta, jag visade hur man hoppar och vi lovade att ta med henne dit när hon blir större. Det ville hon gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar