tisdag 5 juni 2012

Avancerar

Idag går rakt in under kategorin en av de roligaste dagarna EVER! Jag har fått åka CYKEL och GÅSTOL. Den sistnämnda kräver ju iofs en del action från mig själv och jag hoppar hit och dit och vet aldrig var jag hamnar. Jag kan ta utforskandet av världen till en helt annan nivå med den här mojängen. Superkul! 

Brorsan har hängt med sina båda tjejer idag. Ja, har jag inte berättat att han är polygam? Jo för tusan. Han kilar ju stadigt med Isabelle, hans favorit alla kategorier, men han har även fått upp ögonen för Alma. Eller Amla som han säger. Igår sa han "Ja eckar Amla". Det låter som han tycker att Alma är äcklig men det är alltså precis tvärtom. Så  nu tokövar han på olika sporter eftersom han verkar tro att det imponerar. 

Jaaaaa!!


Bästa uppfinningen!


Judo!


Fotboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar