lördag 23 juni 2012

Fin midsommar!

Om förra årets midsommarfirande var kaos så är detta årets firande allt vad förra året inte var. Och så mycket bättre! Här i Fjällbacka leker, busar, dansar, äter och myser vi. Det är semester och det utnyttjar jag till fullo. När jag vill ha något gott lägger jag bara huvudet på sned och säger: -"Men de e ju mester". Och så får jag som jag vill, toppen!

Uppkopplingen är det lite sisådär med men det är ju en del av livet här på västkusten. Och det är ganska mysigt!

Nu ska jag busa vidare med min kompis L. Vi hörs!


Jag veeeeet. Titta absolut inte på mina fötter och lägg för allt i världen inte märke till att jag har strumpor i sandalerna.

2 kommentarer:

  1. haha men Todd...Det är ok att vara lite casual ute på vischan. Hör liksom till..så du är helt rätt på de!

    SvaraRadera