fredag 1 juni 2012

Bröllopsinbjudan

Medan ni som kan latar er i solen så har jag fullt upp. Ingen vila ingen ro! Jag har utsett mig själv till lite wedding planner inför Ma&Pa´s bröllop. Och eftersom det är hög tid att skicka ut inbjudan, man vill ju gärna ha den innan bröllopet, så har jag nu sett till att alla är postade. Det tog sin lilla tid, det gjorde det, men bra blev det. Jag får börja på posten när jag vill sa den snälla postdamen.

Först fick jag välja frimärken. Lite besviken på motiven. Ingen som jag föll för direkt men det blev med två bollar på, tror jag det var. Eller två ringar?

Sådär ja, där blir snyggt. Mitt på texten.

Och så trycka till. Ordentligt ska det sitta.

Hm, var ska den här ska sitta?

Det var den sista! Snyggt!

Första sorteringen skötte LillSis utmärkt. Hon säkerställde att samtliga fått frimärken och sorterade alla geografiskt. Så begåvad!


Så var det slutligen inlämning till postdamen som lovade att hon skulle se till att det gick iväg med en gång. Jag lämna in hela lådan. Men eh...vänta nu!?!? Den satt ju LillSis i och jag har inte sett henne på ett tag!! 

1 kommentar: