torsdag 31 maj 2012

Tävling för tröttisar

Okej babies and gentlemen, vi kör en tävling! Det blir man ju glad eller gladare av, beroende på utgångsläget. Hur som helst; det är tillsammans med The Sleepy Collection som jag kan presentera denna fantastiska tävling där TVÅ härliga pyjamasar ligger i vinstpotten. Pyjamasen lanserades nyligen och har redan fått stor uppmärksamhet. Lägg namnet på minnet och kom ihåg var ni läste det först ;)

Jag tycker ju själv att jag brukar ha riktigt fina tävlingar och hade gärna lämnat ett bidrag men juryn får tydligen inte tävla?! Jättefånig regel men visst, detta är ju för er. Dessutom råkar jag redan äga en sån här pyjamas och eftersom jag vet hur skön den är så kan jag intyga att det är bra grejer.

Det är en synd att inte tävla anser jag. Åt dig själv eller någon du tycker om. Så HEJA HEJA!

SÅ HÄR TÄVLAR NI
Fråga: Vilken bomull är pyjamasen tillverkad i?
Skriv svaret på frågan i kommentarsfältet och berätta samtidigt hur du helst vill bli nattad.

Tävlingen pågår till nästa torsdag den 7 juni kl 22:00.
Vinnaren koras fredagen den 8 juni.

LYCKA TILL!!

13 kommentarer:

  1. Ekologisk bomull.

    Jag vill helst av allt att min mooomoooor ska komma med kvällsvällingen efter noggrann tandborstning och tandtrollskoll.....ge mej flaskan när jag krupit upp i sängen o lagt mej på rygg. Lägga täcket tillrätta och placera ett gäng nappar vid öronen, pussa mej på pannan och säja att jag är moomoors lilla klingkling (älskling) sov gott och sen lämna mej nöjd o glad och gå ut och stänga dörren <3<3
    Aston Borg snart 2 år ( mest för storleken på jamasen ;))

    SvaraRadera
  2. Av 100% ekologisk Pimabomull

    Jag "gör som jag vill" och nattas gärna i soffan i mammas eller pappas famn efter en välling och nappen och snutten. Jag är ju syskon nummer tre och om det tror i min familj att det är den äldsta som bestämmer (Mamma är en månad äldre än min pappa) så tror de FEL, för det är nämmligen JAG!!! :)
    De säger nämligen hela tiden att när jag nu ska börja förskola så blir det andra bullar, men jag ska nog visa dem... Soffan och Kvällsmys med Ma&Pa bredvid nära.... Då drömmer jag sött sen *J*

    SvaraRadera
  3. Min Mamma är inte är van att kliva upp så tidigt... Så jag måste ju tillägga att jag heter Tage!!
    Morsor..... ;-)

    SvaraRadera
  4. Av 100% ekologisk Pimabomull från Peru!

    Agge heter jag och jag nattas helst i min "tooooooa" (stora) säng. Först gillar jag att ligga och titta på alla mina fina målningar som mamma och pappa stolt hängt upp vid min säng. Sen tvingar jag mamma sjunga imse vimse spindel tills hon börjar sluddra av trötthet. Helst ska hon göra alla rörelser till också. Hehe!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Todd,

    Ekologisk Pimabomull är svaret!

    Eftersom jag är en liten kille så somnar jag helst i min mammas famn, där är det mjukt, varmt och tryggt pluss att det är nära till maten om jag blir hungrig.

    För längesedan långt innan jag var född så läste min mamma på din fasters blogg att hon hade köpt ett par Dior skor till sin brorsson Todd. Det tyckte min mamma var ett coolt och fint namn så hon tänkte att om hon fick en son någon gång så skulle han också heta Todd och här är jag nu!

    Hälsningar Todd, 4mån.

    SvaraRadera
  6. Gjord av ekologisk Pimabomull från Peru. Jag vill helst bli nattad genom att jag ligger och smånyper mamma eller pappa med mitt pincettgrepp...När jag är färdig med det tar jag gärna mina små fingrar och sticker in dem mellan revbenen eller i nyckelbenen på nattaren. Det tycker jag är himla mysigt! Caesar 1 år.

    SvaraRadera
  7. Pyjamasen är gjord av ekologisk Pimabomull från Peru.

    Jag avrundar alltid dagen med ett härligt kvällsdopp, gärna skumbad! Nybadad och mosig blir det sagostund i sängen. Min favorit är Atlas kartbok(lite text och mycket bilder är bäst). När vi läst om Närkes alla städer sveper jag en flaska välling och somnar som en stock!

    Ludvig 13 månader

    SvaraRadera
  8. Oj oj oj vad vi önskar oss en så fin och gossig pyjamas i bästa ekologiska pimabomull från Peru!!

    Adam somnar gärna näranäranära mamma. Efter en lång lång stund senare somnar Isabelle efter hopp i sängen, 1000 böcker, lika många sånger och nattning av dockor och nallar..

    Sov gott!!

    Adam 6mån och Isabelle 2.5år

    SvaraRadera
  9. 100% pimabomull ekologisk såklart!! :) min mamma vill bli nattad efter en varm dusch o sen krypa ner hos mig o pappa! <3 när vi får vara tillsammans så somnar vi bäst!! / Todd 5 månader

    SvaraRadera
  10. PIMA BOMULL! Både Melvin och Love vill äta välling i sängen och busa av sig samtidigt som de motionerar mamma och pappa i trappen. Men ibland måste man upp, ta bort bajs och komma med vällingflaska innan man har ro att somna. Med den här pyjan kanske det är helt slut med det. vem vet?

    Melvin 2,5år och Love 1år!

    SvaraRadera
  11. Av 100% ekologisk Pimabomull

    Jag somnar bäst efter ha kollat på boliboompa med välling i soffan (tandborstning efter såklart), sen kryper jag ner i sängen med min voff voff o snutta med pappa eller mamma på golvet.

    Maya 1 år (2 år 10 juni)

    SvaraRadera
  12. Ekologisk pimabomull är den tillverkad av!

    Jag är inte jättekräsen på hur min nattning går till förutom att jag får min välling. Sitter ju förstås gärna i mamma eller pappas knä och äter den och myser till det. Det som är viktigt för mig är själva sömnen, alltså skönhetssömnen. Mamma säger att den måste man ha! Det hade ju då varit underbart att få sova i en härligt ekologisk pyjamas och njuta lite extra av sin skönhetssömn.

    Ha det gott Todd!
    Kram Calle

    SvaraRadera
  13. Ekologisk pimabomull är den tillverkad av!

    Jag älskar att gå och lägga mig, tar min välling och en massa pussar, sen somnar jag hälls själv i min goa säng...däremot fattar jag inte varför mina päron inte är lika pigga när jag vill börja busa strax efter kl 5... Det bästa jag vet är att gå omkring i pjamas, kan inte förstå varför vem som har bestämt att man ska ha andra kläder på sig på dagen, går ju precis lika bra med pjamas! eller till och med bättre! OM jag hade en sån här fin pjamas, kanske jag skulle lyckas övertyga min mamma om att den funkar hela dagen oxå...Hoppas, hoppas!!

    Kram från Axel 1 1/2 år

    (underbar blogg förresten, känner igen mig i så mycket :) )

    SvaraRadera