onsdag 16 maj 2012

Ett brev på posten

Tänka sig! Idag kl 11:11 fyllde jag 7 månader och jag tyckte just att det uppmärksammades förvånansvärt lite tills jag hämtade posten och såg ett GULDbrev. Jag förutsatte naturligtvis att det var till mig så jag slet upp det och där var det någon som hade lärt sig att klipp och klistra vill jag lova. Medan mamma skruvade på sig i tron om att det var ett hot så bokstaverade jag att jag ska uppdatera garderoben med en dansvänlig klänning! Wow! En klänning likt den lilla svarta...hm undrar vilken som menas?  Men strunt samma - här ska det shoppas! Jag har två veckor på mig att hitta den ultimata festklänningen, det fanns till och med pengar att köpa den för i kuvertet. Det var banne mig en schysst 7-månaders presilent det må jag då säga! Det stod även att jag ska göra mig en spotifylista med min favoritmusik. Kul!! Det får storebror lära mig hur man gör, det är jag ny på. Men jag vet precis vilken musik jag gillar! Självklart får ni hänga med på både shoppingrundan och i musikdjungeln. I´ll keep you posted.

Hoho, jag fyller 7 månader idag. SJU MÅNADER!!

JA, jag menar väl det - ett GULDbrev!!

Spännande, bäst att slita upp med en gång!

Ojoj, vad kan det vara?

Fick läsa det några gånger...

Pengar?! Oh my det är verkligen någon som tycker att jag behöver uppdateras. Ska bli!

Vid första anblick fick mamma hjärtklappning och trodde att det var ett hot. Hon inbillar sig så mycket saker och ser alldeles för mycket på film.

1 kommentar:

  1. Gud så söt du är Anni i din underbara mössa!

    SvaraRadera