tisdag 15 maj 2012

En titt i mobilen

Hej! Det är jag som är LillSis. Jag är nu drygt ett halvt jordsnurr gammal och har precis börjat gilla Tittut-leken. Det är så spännande vem det är som är där bakom så det kittlar i hela mig.

Nu när min storebror är på förskolan så får ju jag hålla ställningarna här på bloggen. Jag tänker dela med mig lite av min vardag. Jag spenderar väldigt mycket tid med en viss person i det här hushållet, låt oss kalla henne Mamma. Även om jag redan känner henne sen så länge jag kan minnas så vill jag gärna veta lite mer om vem hon är. Så jag har bläddrat lite bland bilderna på hennes mobil och hittat några intressanta.


En av Mammas kompisar är visst Prinsessa!! 

Och en annan är tydligen polis?

Och här är ju vi häromdagen när vi skulle ta ett foto och skicka till Pappa.

Det blev några omtagningar.


Hm... här ser det ut som Faster visar för Moster var bebisen ska komma ut.

Det här gänget är jag inte så bekant med men de verkar tillhöra den innersta kretsen.

Och så min fina Moster som var och hälsade på oss igår. Storebror tjuter alltid av glädje när hon hälsar på, så det ska bli skoj att lära känna henne lite bättre.

Ja, det fanns inte så många bilder men nu vet jag lite om hennes kompisar iallafall. Sen fanns det ju en miljon bilder på mig och min bror förstås men oss ser ni ju jämt. Ska kolla om jag hittar nåt roligare i Pappas telefon när han kommer hem. Nu ska jag klämma en burk Lasagne, min favorit! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar