onsdag 2 maj 2012

Sleepy

En kompis till mamma har startat ett företag som heter The Sleepy Collection och tur för mig och LillSis eftersom vi har fått chans att prova vars en pyjamas före alla andra. Och det är ju lite kul, att få vara först med något. Jag är ganska tydlig med vad jag tycker om saker. Just nu delar jag in det mesta i bajs eller inte bajs. Och denna pyjamasen är inte bajs. Långt ifrån! Jag slog händerna på magen och skrek "Nuj amas!!" och skuttade runt på gräsmattan och pussade LillSis som tittade med sina stora ögon på mig. Hon är för liten för att förstå tjusningen med "nuja" saker.





 Jag försöker lära A att säga nuj. Nuuuuuuj. Men hon bara skrattar som vanligt. 

Och JA, pyjamasen uppfyller alla de där krav ni kan tänkas ha. Själv vill jag bara att det ska vara skönt att ha på sig. Och det är det. Så självklart ställer jag upp och gör lite reklam och jag ska försöka fjäska fram en tävling så att någon av er kan få en lika fin. Låter väl som en bra plan?! The Sleepy Collection lanseras IDAG och här hittar ni hemsidan.

4 kommentarer:

  1. Heej Todd! Tack så mycket för din fina kommentar! Här kommer lite tips på vintage butiker i Sthlm :)

    "Beyond retro" vid Zinkensdamm och därifrån kan man gå Hornsgatan ner mot Slussen och ploppa in på flera stycken.
    Däribland Judit, en Filippa K secondhand och stadsmissionen.
    På Bondegatan 48 ligger även Lisa Larsson Second Hand.
    Just ja. Stadsmissionen på Skånegatan är bra också. Lycka till! :D
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Underbara barn i väldigt fina pyjamas!

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt söta i sina snygga pyjamaser! Längtar efter er!

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder!(och pyamasar) Ha det gott! Kram Ida

    SvaraRadera