onsdag 23 maj 2012

I väntan på tunnbrödsrullar

Jag har beordrat min Bro att ta det lugnt idag och jag vet inte vad som har hänt men han gör som jag säger!

Det är förstås lite tråkigt för mig, han brukar ju underhålla mig så fint. Utom när han trycker ihop mina kinder sådär hårt som han gör några gånger varje dag. Det kan jag vara utan men annars får han gärna bli som vanligt.

Nu väntar vi på leverans av tunnbrödsrullar här hemma. Igår kom Linas Matkasse men hon hade visst glömt stoppa i det enda Bro ville ha. Typiskt. Så snart kommer Momos Matkasse :)

So long!





2 kommentarer:

  1. Så söt bild. Hoppas han kryar på sej!
    De där kinderna förstår jag om han vill krama till lite då och då. :)

    SvaraRadera
  2. Plutten! Hoppas att han mår bättre. Och så söt Anni är i hatten:) Puss!!

    SvaraRadera