söndag 20 maj 2012

Too hot for Scott

Blev medlurad på cirkus idag. Jag ville hem så fort vi kom in i tältet. Mörkt, högljutt, stimmigt och varmt. Usch nej. Jag tyckte det var precis lika läskigt som när jag blev medlurad på Pippi on Ice - det var inte heller något för mig. Min tjej, Isabelle, satt och hoppade av glädje i sin stol. Hon tyckte det var fantastiskt! Och Vilja som varit på sisådär 10 föreställningar förut satt med sin Jean Banan keps och var cool. Själv knöt det sig i magen och jag blev så varm och ynklig. Mamma, som hade längtat hela dagen och packat ner diverse godsaker för att hålla blodsockernivån intakt, försökte trixa och fixa för att jag skulle tycka det var roligt. Men nej, när kamelerna entrade scenen så kastade jag in handduken och vi drog hem. Adam (Belles lillebror) ville så gärna hänga med men eftersom Isabelle tyckte det var det roligaste på länge fick han stanna föreställningen ut. Stackaren!


Cirkusfin var jag iallafall!

Shorts: PompDeLux  Skjorta: PompDeLux   Bälte: Jaggy  Skor: Converse  Hatt: Gåva från Spanien


1 kommentar: