tisdag 8 maj 2012

Tävla om presentkort på skor!

Nu kanske det sitter någon i min ålder och läser förra inlägget om mina nya kunskaper, som ännu inte kan sätta på sig skorna själv. Håll ut, det ÄR kämpigt och man blir förbannad och frustrerad. Mina skor har flugit all världens väg många gånger när jag inte lyckats. Men rätt som det är så bara lossnar det! Och då blir man ju så fruktansvärt stolt. Sen att det gör lite ondare att gå får man liksom bara stå ut med, jag vet inte varför men ungefär hälften av gångerna om inte mer så har mina fötter bytt plats. Men det är ju inte mitt fel?!

Hör här! Om du behöver ett par schyssta skor att öva i, eller om du bara vill glänsa med dina kunskaper i ett par nya skor så kommer här världens bästa tävling! Du har nämligen chans att vinna ett presentkort hos byKier!! Och det är som vanligt superlätt att tävla så det finns ingen som helst anledning att låta bli....


Gå in på www.bykier.se och anmäl dig till deras nyhetsbrev och VIPS! så är det du med i utlottningen av ett presentkort på 1250:- hos byKier. Wow! Det är inte småpotatis det inte. När vi leker och jag tar betalt för pinnarna jag säljer på lekplatsen så tar jag en krona. 1 krona. Här kan du vinna ett presentkort värt 1250 pinnar.... Tävlingen pågår till den 13 maj kl 24:00 men det är ingen idé att vänta till dess tycker jag. LYCKA TILL! 



Pssst! Under denna period är det dessutom 20% rabatt i hela shoppen OM du anmäler dig till nyhetsbrevet och FRI FRAKT om man beställer över 600:-. Tjoho!

2 kommentarer: