måndag 18 juni 2012

Syskonkärlek

Jag är kanske världens sämsta bloggare just nu som ni märker. Men å andra sidan har jag börjat min bloggkarriär sisådär 20 år för tidigt så det kan väl gå an ändå. Här är jag iallafall och om jag ska sammafatta de senaste dagarna så kan jag bara säga SOMMARLOV! Nu ska jag vara hemma och leka hur länge som helst. Kommer visserligen sakna mina kompisar på förskolan men å andra sidan har min LillSis gått och blivit riktigt rolig att leka med så jag ser fram emot mycket bus med henne. Som imorse när vi lekte, hon skrattar åt precis allt jag gör. Underbart! 

Jag eskar dig!

Om jag tar den här från dig...

....och stoppar den i munnen...

...så tycker du att det är så HÄR kul!

2 kommentarer:

  1. Hej Todd,
    Jag tänkte ge mig till känna nu. Jag fick tips om din blogg för knappt en vecka sedan och har sedan dess tillbringat massa tid till att läsa iTodd.
    Från första inlägget, i kronologisk ordning och nu har jag kommit ungefär hit.
    Det kan kännas som otroligt mycket att läsa, men det är roligt.
    Just nu har jag tentaperiod och det betyder att man behöver läsa sina skolböcker, men gärna läser andra saker eller gör tråkiga saker som att diska eller rensa avloppet i duschen (kräks nästan bara jag tänker på det).

    Men sen tänker jag att det är bra att jag läser din blogg, jag studerar nämligen till sjuksköterska med målet att bli barnsjuksköterska, då behöver jag ju såklart förstå mig på er barn!

    Hej svejs!

    Ps. jag gillar din blogg jättemycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lovisa!
      JAAAAAAA välkommen hit! Vad roligt att du läser allt från början, wow! Då har du ju kommit långt på bara en vecka. Du kan absolut se det här som studiematerial, frågan är om du inte kan tillgodoräkna dig några poäng också?! Det tror jag! Om du undrar över något så är det bara att fråga på så ska jag svara så bra jag bara kan. Har träffat många trevliga sjuksköterskor i mina dar och jag gillar dem utom när de sticks så den biten kan ju försöka hoppa över. Lycka till! Och fortsätt läs. Ska genast in och kolla din blogg. Hej svejs!

      Radera