torsdag 14 juni 2012

Um

Vi har några kompisar på besök, AMERIKANSKA. Oh yes! Vi tjattrar engelska hela dagarna, det är mycket yeah, um och bye bye. Och så skriker vi på engelska förstås. Inte helt olikt det svenska skriket. Fast mest är vi förstås glada!

Abbe berättar om sin nya förskola medan Colin leker pang pang.

Emil, eh...jag menar Abbe känner ni kanske igen. Han har ju varit med här förut, det är en gammal kompis till mig från Stockholm som jag räknar med ska hänga här en hel del i sommar. Colin i bakgrunden leker fortfarande pang pang.


Hela ligan; Justin, Colin, Jag, Abbe, Emma, LillSis och så Guss som frontar.

Emma blev en liten favorit hos mig. 

Denna där, Sofie, är anledningen till varför LillSis INTE kommer få åka som au pair till USA efter studenten. De kommer aldrig hem igen....

Guss tar slattarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar