fredag 8 juni 2012

Grattis!

Sådärja! Nu har jag dragit två vinnare i tävlingen om en finfin pyjamas från The Sleepy Collection. Svaret på frågan om vilken bomull pyjamasen är tillverkad i är ekologisk pimabomull och de lyckliga vinnarna är: 

Ludvig Agge

Maila era kontaktuppgifter till min Mom på itoddblogg@gmail.com så ser hon till att era pyjamasar kommer på posten! TACK för alla fina bidrag. Det var roligt att höra hur ni föredrar att bli nattade. Det verkar som om de flesta vill bli nattade ända till de somnar, precis som jag. Ibland drar min Ma en rövare och säger att hon måste gå ner och kissa men sen hör jag att hon fixar i köket eller - hör & häpna - tittar på TV?! Då får jag ropa upp henne. Hon tror väl inte att jag tänker somna på egen hand?! Ånej. Så det var skönt att höra att vi delar denna uppfattning.

Och vet ni vad?! Bara för att ni är ni och jag är jag och vi tillsammans är bäst så får vi alla 20% hos The Sleepy Collection. Men bara vi! Hur trött blir man inte nu då?! Man vill ju bara dyka i en jamas och somna på studs. Beställer gör ni HÄR och glöm inte att uppge kampanjkoden TODD. Rabatten gäller i en vecka från idag och endast vid första köpet.

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa!!!! Agge blev jätteglad! :-)

    SvaraRadera
  2. Jippie! Jag blev också glad! Vilken tur vi hade Agge!

    SvaraRadera