lördag 16 juni 2012

Olika intresseområden

Vaknade imorse med orden "Ja äskar bäjbläjd". Tur att vi ska till leksaksaffären idag och handla present till Sixten som ska ha kalas imorgon....då kan jag kanske få en glimt av en sådan. Jag förstår att ni inte förstår vad det är för något, fram till igår var det också helt nytt för mig men nu när jag vet så förstår jag varför alla älskar den. Bäjbläjd.

LillSis sitter här bredvid mig och tycker att vi borde uppdatera våra garderober. Hon älskar nätshopping! Själv lever jag just nu i mina shorts och sandaler och känner inte att jag behöver så mycket annat även om det regnar just idag. Men LillSis tjatar och surfar runt på massa sidor. På nåt sätt så känns det här mönstret igen.. Den blåögda lilla damen är kanske mammas tjej ändå? 

Just nu är det ganska tydliga intresseområden här hemma. 


 LillSis intresse: Fin klänning från Tutto Piccolo som finns att köpa hos Kidkit.


Mitt intresse.

Ma´s intresse.

Pa´s intresse.

2 kommentarer: