tisdag 30 oktober 2012

Köksleverantör nästa

Om ni undrar hur det går med vår stuga så går det bra tack. Arbetarna är klara med målningsarbetet och har nu påbörjat renovering invändigt. Just nu ligger bollen hos oss, vi måste titta ut vilket kök vi ska ha. Men det känns inte som någon vidare brådska, tidplanen säger att vi ska vara klara till den stora invigningsfesten i vår. Jag funderar lite på om jag ska kombinera dop med vår invigningsfest. Hade varit hur coolt som helst att döpas inne i stugan. Måste kolla om det är möjligt. Det får vara en liten prälle då.... Och kanske inte många gäster. Men det blir ju inte så skojig fest. Hm, får tänka på det. Måste även kolla upp vad dop innebär. Brorsan har skrämt upp mig rejält, han protesterade vilt när han var med om det. Men han var så liten då, bara 3 mån. Jag inbillar mig att jag kanske kan doppa huvudet i vattnet själv. Jag kommer ju vara 1,5 då och stor tjej. Tror det får bli så. Jag doppar håret i en skål med vatten. I stugan. Och invigningsfest efter det. Det kan bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar