fredag 12 oktober 2012

Min stora dag!

Aaaahhh är det någon som är född 2005 har ett leg att låna ut?! Jag behöver nämligen vara 7 år för att kunna gå på Min Stora Gala den 22 oktober. Och vem vill inte det?! Det är nog den finaste galan man kan gå på. Och roligaste! Eric Saade kommer vara där....eh..JA TACK. Danny Saucedo...eh.... JA TACK! Och Amy Diamond! Och så nån Timell, ingen aning vem sjutton det är men tydligen någon vi skulle haft nytta av i förra inlägget. Ja, som ni hör, en gala man vill gå på helt enkelt. Dessutom, det viktigaste av allt - galan är till förmån för Min stora dag som ni kan läsa mer om här. Om det är någon av er som ska dit så får ni gärna berätta hur det var!


1 kommentar:

  1. Wooop woop! Du kan bli volontär tillsammans med mig, då får man göra massa skoj. Här var vi t.ex. på Melodifestivalen i Växjö!
    http://www.minstoradag.com/Aktiviteter/Gruppaktiviteter/Melodifestivalen_2012/

    SvaraRadera