måndag 29 oktober 2012

Så många bra tips!


Kära läsare! Ni håller verkligen inte inne på krutet, så många kommentarer på förra inlägget och bra tips! ;)

Vi hade en deal här hemma, barn vs päron, att första möjliga förslag på aktivitet skulle vi göra. Och kom det nu mot förmodan inget förslag så gick de med på att åka till IKEA. Det blev IKEA. Så vi, barnen i huset, blev glada och nöjda. Det är just på fredagkvällarna som IKEA visar upp sig från sin bästa sida, det måste ni testa. Man är i stort sett ensam och ÄGER stället. Yeah!

8 kommentarer:

  1. Hej Anni!
    Jag kan tycka att det är ganska svårt att tipsa någon i en annan stad om vad man kan göra.
    Som här hemma i Stockholm, där jag bor, där kan man gå till Kristallparken (min favorit med massor att göra för lite mindre barn och det finns kaniner och höns/tuppar där), annars gillar jag att leka hemma hos mormor och morfar eller att gå till badhuset!
    / Theo

    SvaraRadera
    Svar
    1. BADHUSET! Det var ju en alldeles strålande idé!! Att jag inte tänkt på det. Har ju aldrig varit där dessutom.... Tack! :)

      Radera
  2. Jag håller med Er, så dåligt av oss att inte hjälpa till med ett enda förslag igår, men det slutade ju bra för Er båda ialla fall:)

    Jag lovar att hjälpa till nästa gång du och din bror behöver hjälp!

    Hälsningar

    Tant Ebba

    SvaraRadera
  3. Hej svejs!!! Jag tänkte o funderade på din fråga, men eftersom jag inte har några egna barn hade jag ju mest vuxen tips!! Tänkte då ffa på vindåkra gårds brunch på söndagar, som inte är av denna värld!!! men då hade ju du o Todd fått nippran!! Min syster har varit m Anton, som är lika gammal som Todd på Skånes djurpark vet jag. Kommer inte på ngt mer nu, men jag vet att dina mostrars (och mammas??!?) gamla barnvakt, dvs min syster skrev en lista på hittepå inför sommaren, men den är borttage. Skall kolla m henne!!! KRAM Lisa S. Hoppas så att jag får träffa er snart igen!!! PS såg er faster på TV igår i tjusig klänning!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm den där fastern har jämt tjusiga klänningar....!! Tack för förslag, har aldrig testat Vindåkras brunch men det låter gott och ska genast besökas. Ses igen! Kram

      Radera
  4. Ha ha du är för rolig! Bättre sent än aldrig: Slättarpsgård:fika och hinderbana (kanske mest för Todd) Nils älskar att sitta och prassla i höstlöv just nu, kanske något för Anni också?? Psst... orkar man inte åka till bokskogen och som vi- bara har tallar på tomten så finns det massor av löv mittemot bibblan inne i byn! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äääääälskar Slättarps! Bokskogen ja, det var lääääängesen. Mycket bra idé det med. Nu så -nu börjar det likna något.

      Radera