lördag 6 oktober 2012

Sov- och matschema

Kanske, antagligen, ganska ointressant för de flesta av er men då vänder jag mig till er som faktiskt är intresserade. Kan ju finnas någon enstaka. Här får ni mitt sov- och matschema nu när jag nästan är på pricken 1 år. Sen följer jag inte tiderna exakt såklart men ungefär för jag blir rätt sur om det kommer i fel ordning.

06:30 Vaknar
07:30 Frukost
09:00 Sova
10:00 Mellanmål
11:30 Lunch
13:00 Sova
15:00 Mellanmål
17:30 Middag
19:00 Nattning
00:00 Välling



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är kul att se! Alltid kul att jämföra eftersom de är lika gamla! Ganska lika men ändå inte :) En knasig fråga: går ni upp o blandar välling mitt i natten?? Nils har börjat vakna och vägrar somna om utan välling och får han det så somnar han snabbt och vi blir smått tokiga.. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ida! Jag har en termos bredvid sängen... Men ska försöka vänja henne av med det snart. KRAM Erika

      Radera