onsdag 15 december 2010

Besviken

Besviken på utflykten. Jag kunde inte hjälpa att jag blev jättebajjig när vi väl kom fram till alla bilar som jag skulle titta på. Jag fick gå och byta blöja och det tog lite tid för det var inte så barnanpassat så när jag kom tillbaka så hade pappa redan köpt en bil! Bara hux flux sådär. Jag som packat ficklampa och och allt.... Undra om han verkligen vet vad han gjort?!

Kan faktiskt inte säga vad jag tycker om bilen för jag har knappt sett den. Det var så mörkt när vi körde hem. Men den kändes bra att åka i iallafall.

Nu ska jag packa upp väskan och sen gå och lägga mig. Godnatt!

Oooopps jag känner att det är dags....

2 kommentarer:

  1. Va?! Har ni köpt bil?! Nä, vad bra då kan ni köra hem till oss lite oftare! GRATTIS till er och oss! ;-)

    SvaraRadera
  2. Men oj, vilken fin julklapp du och mamma och pappa får! Du kommer säkert att älska er bil.

    SvaraRadera