fredag 10 december 2010

Reste mig upp och gick!

13 kommentarer:

  1. yees, det var verkligen så,
    plötsligt bara reste han sig o gick, hans första steg på video
    är det läckert eller???
    Han fullständigt gap skrattade när han kom på det.......
    sicken grej
    Love you Toddy gubben

    SvaraRadera
  2. vadå lilla station sa det, det begriper ni väl att det är fel::))
    jag mormor sa det såklart

    SvaraRadera
  3. Hahaha underbart, heja Todd!
    Kram,
    Else

    SvaraRadera
  4. Kul o ha på film.....härligt att mormor fick va me på det.

    Kram från Stjärti

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är Todd, och vilken mysig blogg du har! :o)

    SvaraRadera
  6. Åh det är så underbart när barn tar sina första steg! All lycka i framtiden! Mvh Kebecka

    SvaraRadera
  7. Vilken grej, jag blev nästan lipfärdig. Vilken superduktig kille du är Todd! Nu får du hårdträna fram till nyår, jag förväntar mig att få en rejäl svängom på dansgolvet med dig då!! Puss

    SvaraRadera
  8. Amen herregud vad sött. Och så orädd du är Todd!!

    SvaraRadera
  9. ja det va fantamej de sötaste små stegen jag någonsin sett!

    Grym du e!!!!

    SvaraRadera
  10. Det var en riktigt härlig film det!! Skrattandes till och med. Bra Todd!

    SvaraRadera
  11. Sjukt duktig är du! Inget minus heller att du är helt bedårande medan du håller på.

    SvaraRadera
  12. coolt snygging! Jag skrattade också så att jag kiknade när jag såg hur duktig du är!! Kram från Ella

    SvaraRadera