söndag 5 december 2010

Fråga Todd

Nu är det fritt fram att ställa frågor!

8 kommentarer:

  1. Hej Todd,
    Jag undrar vad du önskar dig i julklapp?

    SvaraRadera
  2. Jag undrar var man kan köpa den pyjamasen med moln?

    SvaraRadera
  3. ta bort alla små bäbisar här från
    på en gång nu genast fort nu
    och det är all var såmm
    jag säger till er

    SvaraRadera
  4. Hej,hej

    Jag vill bara säga att du är sååå söt Todd!

    SvaraRadera
  5. Jag vill fråga om du ser fram emot att leka med tant Johanna och mostrarna imorgon och om du vill äta lunch på något speciellt ställe här i stora staden?? P&K Tant J

    SvaraRadera
  6. mormor Marie07 december, 2010

    Todd, kan du fråga din mamma om hon kan börja senare på måndag
    så hon kan följa med till den goa sång tanten, lucia också!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Jag undrar lite olika saker:
    1. Var föddes du?
    2. Har du några syskon?
    3. Ska du gå på dagis?
    4. Var ska du fira jul?
    5. Hur länge ska du blogga?
    Kram Nella

    SvaraRadera
  8. Hej Todd! Jag tycker att du är söt! Här kommer mina frågor till dig : var har du köpt din fina randiga tröja? har du några tips till småglin som mig? (3 månader är jag!)

    kram

    SvaraRadera