söndag 26 december 2010

BLOGGKRIG

Om ni har lyckats undgå de senaste rubrikerna så kan jag tala om för er att Gynning (ja, jag kallar henne så när vi är i krig) har öppnat eld mot mig. Jag läser "Todd inget modellhopp" och "Todd är speciell, han är egentligen en gammal man..." ?!?! För det första så gör jag mig oerhört bra på bild. Både från sidan, framifrån, bakifrån, vaken eller sovande. Ni som läser bloggen måste väl ändå ha lagt märke till detta och slagits av hur fotogenisk jag är?! För det andra så stämmer det att en del av mig är en gammal man. Det är Ugo, mannen jag var i mitt förra liv. Ugo var en häftig man med stor karaktär och pondus och som blev mycket gammal. Det är en ära att få bära en del av honom vidare. Om det syns så tar jag det som en komplimang.

Måhända att jag hade en kråka på tvären just i fotoögonblicket. Och som den gentleman jag är (Ugo var) trycker jag in näsborren för att ni ska slippa se den.


Men okej. Är det så Gynning vill ha det så är det så Gynning ska få det. Jag ska nämligen visa henne var skåpet ska stå och därmed basta. Trevlig resa till Thailand, kolla in bloggen när du kommer hem.......

2 kommentarer:

  1. mormor, säger bara, håller med dej.
    Du är snyggast med eller utan kråkor, finaste lille gubben,
    gossen, prinsen, topp modellen, finns för dig i alla krig.
    love mormor

    SvaraRadera
  2. hahaha...måste säga att du är grym på att blogga Todd..och ge den där Gynning du är och kommer alltid att vara tuffare och snyggare är henne( fast jag gillar henne skapt)... Så ge dej nu inte i detta krig HEJA HEJA

    SvaraRadera