måndag 13 december 2010

Tips på tidigare inlägg

Jag vill hälsa alla nya läsare VÄLKOMNA! Jag föreslår att ni läser några av mina tidigare inlägg för att få en presentation av mig och min blogg. Här är några förslag:


Idag ringde ett pensionsförvaltningsföretag och undrade var jag ska placera mina pensionspengar?! Men då måste jag ju börja jobba först. Så nu ska jag ta reda på vad jag vill jobba med när jag blir stor och kommer göra detta genom studiebesök på olika företag. Så om du inte heller vet vad du vill jobba med eller kanske känner för att byta jobb så hoppas jag att det även kan fungera som en vägledning för dig. Är det något särskilt yrke ni vill veta mer om så går det bra att maila mig som vanligt.

Förresten så har jag inte sett röken av någon Lucia idag. Fast det gör inget, jag kan vänta till nästa år! Hoppas att ni andra kanske fick en glimt. Men jag fick pepparkaka av sångfröken iallafall och det är väl det som räknas.

So long! Nu måste jag släcka lampan innan Mamma upptäcker att jag är vaken. Det får man visst inte vara vid den här tiden (22:47), då tror hon att jag har ont i magen, öronen eller är hungrig och så blir hon orolig, ska sjunga falska sånger, ringa sjukvårdsupplysningen osv...
Så godnatt kära ni. Hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. Ger tips om ett annat underbart inlägg: "GÄSTINLÄGG:var tar man ut batterierna..." det ligger under Aug.

    SvaraRadera