lördag 29 maj 2010

Ett sovande Stockholm

Ville skynda mig upp och ut denna morgon. Här har vi ingen tid att spilla! Men stockholmarna verkar trötta...

Härligt grönt stråk

Första stoppet blev såklart utanför Abbe men han sov nog för han öppnade inte...

På Grodan var det tomt...

...och röjet på Stureplan var visst överdrivet!

Från den här fina butiken har jag fått mina allra första skor av Faster C. Jag hade tänkt shoppa massa här inne, synd det inte var öppet..

I väntan på att Abbe skulle vakna satte vi oss på Cafe Albert uteservering och åt en god frukost.

4 kommentarer:

  1. jaha så var ju Stockholm avklarat, då är det väl bara att komma hem till oss igen!!!

    SvaraRadera
  2. Åh kul att vara i Stockholm!! Kom dock hem snart! Kram

    SvaraRadera
  3. Fantastisk Todd! Du vet verkligen vart man ska hänga! Vi ses nästa vecka, då har du nog brattat klart och kan komma ner lite på jorden här hemma i myllan igen.

    SvaraRadera
  4. Gud vad tråkigt det verkar i Stockholm, tur att jag inte varit där sen tidigt 90-tal...Vi saknade din mamma igår vldigt mycket, men hälsa henne och tacka för det fina meddelandet igår, och att det kommer fler tillfällen!
    Kram kram

    SvaraRadera