tisdag 25 maj 2010

Mamma ÄR trött

Nu börjar jag förstå att mamma är ganska trött. Hon säger att hon inte har fått sova en hel natt på över ett halvår och att det både syns och märks. Jag upptäckte det först inatt dock. Det var nämligen så att jag var lite kinkig, så jag ropade efter nappen. Då går mamma upp, letar reda på nappen och trycker den i pappas mun. Eh....? Både jag och pappa blev förvånade, nog mest pappa. Och sen när mamma fattade vad hon hade gjort så fick hon ett skrattanfall så vi att alla tre vaknade till ordentligt och fick en rolig stund där mitt i natten. Det är ju det jag säger - det ÄR roligt att vara vaken på natten. Kan vi sluta envisas om att sova nu då?!

3 kommentarer:

  1. mormor Marie25 maj, 2010

    jag skall genast kolla om det finns nappar för stora!!!!!!!
    Så han inte sliter ut dina......

    SvaraRadera
  2. gud som jag skratta för mig själv!
    Hade gärna suttit där i ett hörn och sett hela spektaklet

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ibland hade man gärna haft en napp att stoppa in så det blev lugn och ro. Kan tänka mig att köpa en om mormor Marie bestämmer sig för att tillverka!

    SvaraRadera