söndag 23 maj 2010

Passad av Mormor & XMorfar

Mamma & Pappa skulle antagligen träffa Kungen för de gjorde sig väldigt fina och sen försvann dem och kom hem när jag låg och sov. Även om jag såklart saknade dem så hade jag mycket kul med Mormor & XMorfar. Här är lite bilder från dagen!

Nu har jag mysigt med Mamma & Pappa, de var ju bara borta en kväll men de verkar ha saknat mig jättemycket. Nu ska vi gå en promenad i det sköna vädret. I´ll be back.

Lite större yta att röra sig på.

Lennart gosar.

Så här fina blev Mamma & Pappa. Jag tror de skulle träffa Kungen.

Min kompis Vilja kom förbi och hängde lite.

2 kommentarer:

  1. Åh så fina dom blev!!! Du måste vara så stolt att ha så fina föräldrar. Ser ut som du hade det jätte kul hos mormor o morfar! Kram Noomi

    SvaraRadera
  2. Todd, dina föräldrar lär få en inbjudan av Vickan och Daniel. Snacka om att de skulle komma till sin rätt. Snygga som få!

    SvaraRadera