fredag 14 maj 2010

1/2 ÅR!

Idag är det en stor dag! Jag fyller ett halvt år i det nya livet. Övervägande stor del av livet har jag ju fortfarande spenderat i magen men det är på god väg att bli ändring på det. Vi har firat lite hela dagen, bl a med en ny maträtt. Ris och kyckling, det var minsann festmat det. Nu ska vi fortsätta firandet med Pappa som äntligen kommit hem.

Denna dag delar jag med Noomi så STORT GRATTIS på din halvårsdag du med! Kram!

Första gången jag badade. Vilken liten skrutt jag var på den tiden.

3 kommentarer:

  1. Stooort grattis pa denna viktiga dag! Kram Herman

    SvaraRadera
  2. Hej Söte Todd!! Grattis Grattis! Kul att vi har samma födelsedag! Jag såg dig idag men du sov då precis, synd! Hoppas du blir firad riktigt ordentligt idag. Kram Noomi

    SvaraRadera
  3. Grattis Todd. Du är faktiskt dig lik, så fortsätter du så här så kommer du att bli en riktig tjejmagnet! Hoppas att du får smaka liiite tårta idag också..kram kram

    SvaraRadera