måndag 17 maj 2010

6-månaders kontroll

Idag sattes man visst på prov. Det skulle flyttas föremål mellan mina händer, dras upp mot sittande, tittas efter tappade leksaker och rullas runt. Jag klarade det med bravur, mamma var så stolt så hon höll på och spricka. Att jag dessutom gjorde allt med ett leende på läpparna gjorde även farbror doktor glad. Trots detta fina uppförande så tyckte doktorn att jag skulle få en tid hos läkaren för mitt envisa rossel... Ja, ni vet det där som låter när jag andas och slemmet i lungorna. Ingen akuttid men det är visst bra att ha någon läkare som kan följa upp och se så att jag blir bättre av inhalatorn som jag får varje dag. För att ni ska förstå vad jag menar så visar jag en liten snutt hur det går till. Nemas problemas för en kille som jag!

3 kommentarer:

  1. Vilken tuffing du är Todd! Grattis till dina bra resultat också, nu blir jag stolt!

    kramen

    SvaraRadera
  2. mormor Marie17 maj, 2010

    Du är bäst

    SvaraRadera
  3. Albert den sjuke17 maj, 2010

    OhH stort grattis Todd! Abbe hälsar från sjuksängen. Idag har han bara sovit heela dagen. Så himla synd om honom och tråkigt för mig kan du tro...

    SvaraRadera