måndag 3 maj 2010

Kundvagn och kompisar

Träffade mina polare Herman & Abbe en stund idag när jag och Pappa var ute en sväng på stan. Känns som det var längesen så det var kul att se dem. Efter det drog vi till IKEA, tusan vad skoj det är att åka kundvagn! Vi gick säkert 4 km där inne, Pappa hittade inte vad han letade efter men det gjorde inget när jag ändå fick åka den roliga vagnen.

Nu har vi firat Moster & Mormor i Ljunghusen. Vilja har också varit här med sina föräldrar. Hon är gudomligt söt! Men vi är bara kompisar så att du vet Isabelle. Vilja är snart 2 år och har hur skön stil som helst, lite av en trendsetter skulle jag säga. Också älskar hon oliver. Det har jag tyvärr inte fått smaka än men det verkar mumsens.

Vilja

Pyttelite Herman, Johanna, Abbe, Rebecca & Jag

3 kommentarer:

  1. roligt att mamman i Stockholm vaknat, aldrig fel med lite livstecken!!!!

    SvaraRadera
  2. Mysiga små kompisar. Nu hade man kunnat tänka sig några fler grader plus så att man stod ut med att plocka upp barnen ur vagnen utan att behöva oroa sig över frostskador..

    SvaraRadera
  3. Ja Mullan vi har saknat dig liiite!!! Och dig Erika, även fast det är trevligt med Pontus också..

    SvaraRadera