onsdag 26 maj 2010

Hjälpsam

Ja det kan man kalla mig. Idag är jag nämligen med pappa i Helsingborg och hjälper Farfar & XFarmor på jobbet. Det är en hel del att göra vill jag tala om, jag tar mig fram med min snabba gåstol och rycker in där det behövs. Känner mig oerhört effektiv och de verkar enormt glada över att ha mig här. Det här kan jag tänka mig att göra fler gånger!

Det är kul att jobba!

Jag kallar alla till möte för att gå igenom hur vi ska lägga upp det fortsatta arbetet. Som ni ser gillas mitt förslag av samtliga medarbetare.


OJOJOJ, kolla vad jag fått av F & XF, direkt få Italy!
Ett par riktigt fina Hogan skor. Det ni!

3 kommentarer:

  1. Cooool Todd, tur att det finns såna som oss som jobbar...

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt sammankallat möte!

    SvaraRadera
  3. En riktig företagsledare!!! <3 Skjärti

    SvaraRadera