torsdag 20 maj 2010

Svengelska / ENGLISH

Det har visat sig finnas ett intresse för min blogg utanför Sveriges gränser så därför kommer jag från och med nu ha lite engelska inslag i mina inlägg. Nu är jag ingen mästare på detta språk (tänk på att jag bara är ett halvår!) så ni får ha lite överseende. Är sammanhanget förståeligt är jag nöjd.

As it appears to be an interest in my blog outside of Sweden I will from now on have some English in my writing. Please have patience as my English may not be perfect (remember I´m just 6 months!). I am satisfied if it´s understandable.

2 kommentarer:

  1. mormor Marie20 maj, 2010

    sicken kille du är, mormors "knodd"

    SvaraRadera
  2. Så flitig du ser ut!! Min systerson är ngn månad äldre än dig men han läser inga lexikon än!! Jag kanske skall ge honom ett nästa gång jag ser honom!!

    SvaraRadera