torsdag 20 maj 2010

Skrattanfall

Vilken härlig, solig dag! Jag fick ett skrattanfall i parken och även ett när jag kom hem. Känner mig så väldans glad! Hela dagen har varit så bra så man kan inte bli annat än på strålande humör. Känner ni likadant? Hoppas det!

Först lekte jag med min roliga Mormor, vi var lite på stan och njöt av det fina vädret. Sen kom Mamma med sin nya hårfärg som hon var mycket gladare för och det smittade ju av sig och när jag senare på dagen satt i parken med mina bästisar så exploderade jag i ett skrattanfall när Peder drog vits efter vits. Han var på sitt bästa bushumör och skojade som bara den. De andra förstod inte vad han sa utan trodde han gnällde bara för att han pratade så högt haha. Det bästa var ändå när han lättade på trycket på mammas filt och Martinas ben. Han bjöd verkligen på underhållning idag, tack Peder!


What a lovely sunny day! I got a laughing attack in the park and even one when I got home. I am in such a good mood! All day long has been so great so I cannot feel anything else than happy. Do you feel the same? I hope so!

2 kommentarer:

  1. oh det är helt underbart!!

    SvaraRadera
  2. Fina fina Todd. Isabelle fastnade.. Nu har vi kört ditt skratt några gånger. Underbart!

    SvaraRadera