måndag 24 maj 2010

Mamma lägger sig i...

Ja ni får ursäkta mitt dåliga bloggande under dagen men det var en viss, hm, mamma som la sig i och tyckte en massa saker hit och dit så jag la ner. Mycket lättare att blogga när man har fria händer. Imorgon ska hon visst göra några ärenden så då hoppas jag få lite tid över.

Idag åkte Isabelle till Cypern, känns sååå tomt och tråkigt här hemma. Saknar dig redan sötnos!

Vill skicka en särskild hälsning till min fina Abbe i Stockholm som är sjuk. Se till att bli frisk nu kära vän, jag vill att du ska må bra. Heja heja!

Jag skriver, mamma raderar.

2 kommentarer:

  1. Oh Abbe 1 är du fortfarande sjuk??
    Vi skickar lite krya på dig hälsningar med kvällsplanet så ska du se att du mår bättre imorgon. Stora kramar från oss alla!!

    SvaraRadera
  2. Albert den smale och smärte25 maj, 2010

    Tack snälla snälla ni för alla fina hälsningar! Nu kan jag glädjande nog berätta att jag är FRISK igen. Så underbart. Skönt framförallt att slippa ha mamma efter mig hela dagarna med vätskeersättningen i högsta hugg...

    Ni har väl inte missat att jag kommer hem och visar upp mitt nya smäckra jag på måndag!? Ser fram emot en händelserik vecka med ER!!

    SvaraRadera