lördag 1 maj 2010

Min förtjänst!


Oh nu har jag ställt till det riktigt bra! Jag lättade på trycket nr 2 i sängen (mellan Ma & Pa) och det REJÄLT. Så idag ska jag äntligen få åka till imperiet IKEA och köpa nya sängkläder. Allt måste tydligen bytas ut har jag hört Ma & Pa säga! Perfekt, räknar med ett långt besök. Det roligaste ska såklart bli att käka korv och glass för 5 spänn och titta på saker till mitt framtida egna rum. Många av mina kompisar har besökt detta palats så jag har höga förväntningar! Dessutom är detta tydligen något utav ett flaggskepp för Sverige så det vill jag gärna besöka.

Det är jätteroligt här hemma nu - Mamma sitter och skriver en "Att-handla-lista" och verkar ivrig och glad, Pappa är kanske inte lika exalterad över att åka till IKEA men han verkar sjukt nöjd över att redan vara uppe. Plötsligt är de hur pigga som helst båda två och det gillar jag!

Själv har har jag fått på mig fräscha kläder, ätit några skedar gröt och mumsar nu på en majskrok. Känner mig på glatt humör, mycket bättre än igår så det här ska nog bli en härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. åh sötnosen! Jag vill också till IKEA, men vi behöver ingenting..så lite onödigt kanske!

    SvaraRadera
  2. mormor Marie01 maj, 2010

    hittar du något du vill ha, o mamma o pappa säger nej,
    då hälsar du bara från MORMOR ..............................
    älskar dig sötnos

    SvaraRadera