fredag 14 maj 2010

Bad hairday

Ojoj idag har jag fattat vidden av en bad hairday. Det är inte å leka med. Mamma har gått bananas här hemma kan jag be att få tala om. Jag lekte med Morfar på f.m och hade det hur kul som helst. Sen störtar mamma in nångång strax innan lunch, rödgråten, uppriven och arg. Först kände jag inte riktigt igen henne, håret var både kortare och mörkare. Jag tycker hon är fin men själv verkar hon väldigt missnöjd. Eftersom det trots allt är min halvårsdag så bestämde jag att hon minsann fick gaska opp sig så jag busade lite med henne och då blev hon glad. Sen sminkade hon sig, satte på sig fina kläder och skor och det vägde upp frisyren sa hon. Ja, det här med bad hairday verkar jobbigt. Och tjejigt. Tur att jag är kille!

Jag får Mamma glad igen.

6 kommentarer:

  1. Jag vet exakt hur det känns när man har bad hairday men jag måste säga att hon ser väldigt snygg ut på bilden, det kan du hälsa din mamma!

    SvaraRadera
  2. Tack men det ser nog bättre ut vad det är...

    SvaraRadera
  3. Hot mama!!! Det behövs bara en utgång på det! Men det ska vi väl på onsdag, eller??

    SvaraRadera
  4. Onsdag är det utgång. Torsdag har jag ny frisörtid. //E

    SvaraRadera
  5. Lisa Ståhle16 maj, 2010

    Halloj!! Missade att gratulera dig på din halvårsdag!! Stort GRATTIS i efterskott!! Jag känner din mamma, eller egentligen din mormor, dig har jag inte träffat än, men ser fram emot den dag jag möter dig!! Din mormor rekommenderade mig att läsa din blogg!! Så det gör jag!! Hoppas du inte har ngt emot det?!?! (I så fall får du säga till!!) Du skriver nämligen så bra!! KRam Lisa Ståhle

    SvaraRadera
  6. Jag tycker också din mamma ser fin ut i håret, men jag vet EXAKT hur det känns. Förra våren var det jag som blev mörk trots att jag ville bli sommarblond. Kämpar fortfarande med mitt hår...

    Men kanske ett par tvättar och sommarsolen räcker för att det ska bli snyggt igen! Italien kommer nog göra susen :)

    Kramen

    SvaraRadera