söndag 23 maj 2010

Mysig promenad

Vilken mysig promenad! För det första så är vädret det ultimata för denna typ av aktivitet, soligt, friskt, lätt vind och lagom varmt. Sen att Peder var på plats hemma var kors i taket! Det blev en hel del goda skratt.
Glade Peder

Glada jag

Som alltid när vi är ute och går gick vi förbi det hus som mamma och pappa suktar efter. Tja jo, där hade jag absolut kunna tänka mig att bo. Att det är granne med Peder gör ju inte saken sämre.
Drömhus

På vägen hem stannade vi till hos Vilja. Hon bor också i ett tjusigt hus men om vi ska kunna bo sådär måste vi först komma på en uppfinning säger mina föräldrar. Så nu tar jag en lur och klurar på det. So long!

Testar Viljas pappas hoj

4 kommentarer:

  1. Åh vad ni har det mysigt! Vi vill ju oxå vara me o hänga i ljunghusen.. Peder, saknar du inte mig? Hoppas vi alla ses i veckan... det var så mysigt i parken! Kram Noomi

    SvaraRadera
  2. Todd, kan berätta för dig att dina föräldrar kom på den där "uppfinningen" idag, så nu är dina dagar i lägenheten räknade...

    Noomi jag saknar alltid dig när du inte är med, får visa dig vägen snart hem till mig.. Ses på gympingen väl?? stor kram Peder

    SvaraRadera
  3. Todd, hoppas det är ok om jag lånar din blogg o skriver till Peder ;-)
    Peder, ja vi ses på tisdag.. hoppas det är fint väder så vi kan hänga lite i parken efter gympan... Stor kram till dig o till Todd också såklart. Noomi

    SvaraRadera